De ultieme bestemming voor Magnesiumtekort info

Magnesiumtekort ?

De Meerderheid Van De Bevolking Heeft Een Magnesiumtekort. Dit Is Bij De Meeste Mensen Niet Bekend. Het is Eenvoudig Aan Te Vullen.

U Leest Hier Hoe Belangrijk Het Mineraal is. Magnesium, we weten dat we het nodig hebben in onze voeding, maar wat de meesten van ons niet beseffen is hoe belangrijk magnesium is voor onze gezondheid.

In feite is het een van de meest belangrijke mineralen in het lichaam.

Krijgt u de magnesium die u nodig heeft, of Heeft u een Magnesiumtekort ?

60% van alle magnesium in je lichaam is opgeslagen in je botten en je tanden, terwijl de resterende 40% is te vinden is in je spieren. Het is het meest overvloedige mineraal in het lichaam.

De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid voor magnesium (ADH) is 280 mg per dag voor vrouwen en 350 mg per dag voor mannen. Per 1000 calorieën krijg je ongeveer 120 mg binnen, wat betekent dat iedereen die niet minstens 1500 calorieën per dag eet waarschijnlijk magnesium tekort krijgt/heeft.

Frisdranken, alcohol, drugs, hoge stress, zware lichamelijke inspanning, zwangerschap, diabetes, vrouwen die borstvoeding geven, ernstige diarree, en nierziekte breken allemaal magnesium af, zelfs als je eigenlijk wel genoeg in je voedsel hebt weet je dat je waarschijnlijk nog steeds een tekort aan magnesium houdt.

Het is dus zaak om magnesiumtekort aan te vullen.

U moet een vloeibare magnesium suppletie nemen om bijna 100% absorptie te krijgen. Dit omdat vloeistof ionische mineralen worden op basis van water.

Als je alleen maar afhankelijk bent van je voedsel om jezelf te voorzien van de nodige mineralen, ontstaat er een magnesiumtekort en vele andere mineralen.

Wat zijn de eerste tekenen van magnesiumtekort?

Diarree, buikpijn en verlies van eetlust. Op lange termijn kun je verwachten, depressie, aritmieën, prikkelbaarheid, verwardheid, slechte coördinatie, spierzwakte, braken, misselijkheid, spier prikkelbaarheid, trillingen, of zenuw prikkelbaarheid.

magnesiumtekort

Heb Jij Een magnesiumtekort?

Magnesium speelt een belangrijke rol bij een gezonde bloeddruk, maar ook het verlagen van de bloeddruk. Wanneer je magnesiumtekort hebt, heb je verhoogde hoeveelheden natrium in het lichaam,wat weer een hoge bloeddruk veroorzaakt.

Dat is de reden waarom degenen die een fruitrijk dieet volgen vaak een gezonde bloeddruk hebben. Daarom is het belangrijk om een vloeibaar magnesium supplement te te nemen omdat de opname door het lichaam dan veel hoger is.

Onderzoekers geloven ook dat magnesium een ​​belangrijke rol speelt in het verminderen van hart-en vaatziekten. Er is bewijs dat met lage niveaus van magnesium in het lichaam er een ​​veel hoger risico is op hart-en vaatziekten en complicaties in verband met hart-en vaatziekten.

Osteoporose komt tegenwoordig ook veel voor. Heb je je ooit afgevraagd waarom dit vroeger niet zo vaak voorkwam? De reden is magnesiumtekort. De grond is uitgeput er zijn bijna geen mineralen meer te vinden zodat het ook niet in de voedingsmiddelen terecht komt.

We kunnen niet langer alleen afhankelijk zijn van onze voedselbronnen om ons te voorzien van de noodzakelijke mineralen zoals magnesium, daarom moeten we magnesium aanvullen met supplementen.

Magnesium tekorten zijn ook verbonden met diabetes en astma. Hart-en vaatziekten, hoge bloeddruk, diabetes, astma, osteoporose – de kans groot dat je nu meer weet dan een persoon die lijdt aan een van deze ziekten.

De voedingswaarde van het voedsel dat we eten is dus te laag – veel voedingsmiddelen bevatten eigenlijk heel weinig van de vitaminen en mineralen die ons lichaam nodig heeft om gezond te blijven.

Magnesiumtekort Aanvullen Doe Je Zo!

, , , , , , ,
 

↑ Back to Top